26 september 2010

Goodmorning!

Gårdagen var bra! :D Kvällen slutade lite sämre dock kanske, haha, vi bestämde oss i sista sekund för att ta bussen in till stan för att gå ut, och missade den såklart! Då blev det taxi in, dyrt! Men inte nog med det, sen var det 200 meter kö överallt så vi tog taxi tillbaka utan att varit ute! Hahah :D Flummigt och slöseri med pengar, inte alls bra som student! Men men :)

Nu gör min hemmafru pannkakor till frukost - mums! Hon är bäst! Jag har varit duktig och bäddat sängen! ;)

Carzan filmade en massa sjuka filmer igår men här är några kort iaf.. :)

Haha, gillar du min nya stil älskling?


Min snygga bästa Carzan









Pannkakstime!!!

Kommentarer
Postat av: Carzan

Var en trevlig kväll igår ja!! =) Pannkakorna satt bra! Åh nu är jag proppmätt efter nachosen..!! Fy tusan! kan inte tänka mer på mat...!!!



Hoppas bussresan går bra ! =)



Pussar!!

2010-09-26 @ 17:38:22
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brillorna va snygga.:) naaat!!

2010-09-26 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0