20 september 2010

Idag börjar jag mitt nya liv! Igen! Haha, vi får se hur det går... men om en halvtimma ska jag iaf åka å träna! Det är en bra början tycker jag! Ska träna med Kathy, ska bli riktigt kul att träffa henne och prata för det var sjukt längesen! Usch! Jag har haft massa i skolan och hon har gjort mycket annat, bland annat skaffat pojkvän :D så glad för hennes skull! ♥

Den här veckan känns mycket lugnare när det gäller plugget, såå skönt! Suttit och läst lite nu, såklart är det ju rätt mycket men i princip behöver jag inte ha läst klart allt förrän nästa fredag! Om nästan 2 veckor alltså :) Idag är jag ledig från skolan, imorgon är det heldag men sen på onsdag bara halvdag. Torsdag+fredag skolfritt! På fredag har jag iofs egentligen två föreläsningar, men då är det begravning i Göteborg för farfar.. Första begravningen i mitt liv för mig, känns jobbigt. Men det blir nog bra!

Hoppas på att kunna umgås mer med mina vänner den här veckan i vilket fall! Nu blir det träning för min del, sen hem å laga nån mat! Pannbiff?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0