Sunday, oh, sunday

Bättre sent än aldrig... NU uppdaterar jag!

Sitter hemma hos mor och far på onsjö, om en timma blir det släktkalas nummer 2 för mig!! :D Aldrig fel med mat och tårta och presenter! Idag kommer farmor och min faster med familj. Min syster är hemma också så hon och Jonas (pojkvännen) ska förstås också vara med. Mycket trevligt! Min A kommer lite sent eftersom han får jobba och slita...

Veckan har varit fullbokad med allt från skola, flytt (har ju inte ens hunnit berätta att vi faktiskt har FLYTTAT nu!!! Yaaaaaay :)), födelsedagar och städning. I tisdags tog Adri hjälp av föräldrar och kompis och flyttade hela stora lasset till vår nya lägenhet! Vilka hjältar! Medan jag bara va i skolan.. Det är mkt grejer och flyttkartonger och arbetsverktyg överallt, men 5 nätter har vi sovit där och det känns sjukt bra =) Framför allt sjukt skönt att slippa allt flängande fram och tillbaka! Adri fyllde år i onsdags, han fick en tröja av mig och såklart en OUEH-mössa, haha, och vi firade med att FLYTTSTÄDA gamla lägenheten! "kul". Men men, det var välbehövligt och skönt att det blev gjort. Ren och fin blev den.

I fredags kom som sagt sis och J hem, då blev det middag på Quality allihopa (mamma, pappa, jag, malin, adri, jonas) och sen GREASE i arenan! SKOJ!! :D Igår fixade mamma och pappa klart vardagsrumsgolvet (vad hade jag gjort utan er?♥) medan jag mest tittade på och serverade kaffe.. sen hade jag barnkalas med Hannah i gymmix och på kvällen åt jag mat och drack ett glas vin här hemma med familjen igen (bra service här på Timmergatan!). Gick å la oss tidigt igår jag och älskling, vi har inget internet och inga tvkanaler än så vi har inte så mkt annat att hitta på haha :D

Nu är det inte långt kvar till tentan, och tanken var att jag skulle suttit med böckerna nu... oops. En halvtimma hinner jag iaf, sen måste jag fixa håret! Ikväll får det bli plugg också, och så måste jag skriva CV. Ska söka jobb! =)

Hoppas ni haft en bra helg!
With love, Linda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fick han en tröja av dig?

2010-10-24 @ 14:21:18
Postat av: Carzan

Härligt med uppdatering.

2010-10-24 @ 15:19:51
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0