Bilder!

Godkväll.

Klockan är mycket, jag ska snart krypa ner i vår nya säng :) Min A ligger redan å sover så gott.
Här kommer (tro det eller ej) en BILD!!! på soffan :) glömt å säga att det faktiskt inte blev den från MIO, utan istället en liknande från Möblerahuset i Gbg.. aldrig hört talas om butiken men såg en annons - och tänk vad bra det kan bli! Vårt gamla soffbord fick inte plats längre haha så nåt sådant har vi inte för tillfället. Och gardiner ska förstås upp! Men men, ett litet smakprov iaf.. =)

Såhär kan det se ut medan man grejar ;) Haha vilken röra...

Om mindre än 8 timmar ska jag vara hos Annika i min studiegrupp, imorn blir det plugg hemma hos henne istället för i skolan. Trevligt! :) Därför borde jag nog stänga av min lilla dator för idag. Krypa ner bredvid sambon. Hihi känns lite ovant med uttrycket... men sambo på riktigt är det nu ♥

Godnatt kära vänner!
Linda

Kommentarer
Postat av: kathy

Jöööses vad stor soffan var :) men det är svin bra.. stort gäng behöver stor soffa :)

2010-10-27 @ 10:30:49
URL: http://kkathys.blogg.se/
Postat av: Hanna

diggar soffan hårt!! ses i morgon :)

2010-10-29 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0