Rostade mackor och te

Hej bloggen!

Hemma nu från en lagom lång dag i skolan... det känns liite bättre nu inför tentan, men åh va svårt det är så fort man är ensam igen... hm! Vi hann iaf gå igenom det mesta med gruppen och nu är det bara hårdpluggning som gäller resten. Jag och min A hade ju tänkt åka till Ikea på torsdageftermiddag, men vi får se om jag är tillräckligt lugn och "färdigpluggad" för att hinna med det. Hade varit såå skönt bara att få bytt grejerna som ska bytas till köket och att få fixat lite garderober. Trött nu på att ha mina underkläder i en papperskasse på golvet ;)
Har precis mumsat till det med en risifrutti, 2 rostade mackor och en kopp te. Mellanmål som på de gamla goda tiderna!! :) Nu ska jag byta om å sen dra mig bort på cykel i regn och storm till truppgympan. Om jag inte behöver plugga allt för mkt ikväll går jag nog över en sväng till Linda (över gatan bara=)) å kikar lite Desperate å myser.

Ha en trevlig eftermiddag!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Carzan

Låter bra Linda! Tycker du ska plugga ikväll så att du hinner till Ikea! För det är alltid roligt att få ordning på kläderna!! Puss!

2010-11-02 @ 19:46:04
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0