LÄGENHETEN :)

Hej bloggen!

Nyss kommit hem och duschat efter ett bra pass på gymmet. Körde 30 minuter spinning och 30 minuter core. Känner mig riktigt sugen på att komma igång nu faktiskt!!! :) Coren sist var inte alls bra men Kathy övertalade mig idag att ge det en andra chans (annan instruktör idag), och det var bättre. Tur! Det ska ju kännas när man tränar liksom. Dessutom blev vi ett helt crew av tjejer från Vbg bredvid varandra; jag, kathy, emma, corinne, lina, malin...
Ska strax sätta igång med plugget igen, det blir det enda som händer för mig ikväll. Sitter redan med myskläder på så jag är i princip redo för att bara gå å lägga mig sen höhö... Men FÖRST kommer något många av er väntat på... Bilder på nya lägenheten!!! Bättre sent än aldrig brukar man ju säga. :)
Vill ju egentligen inte lägga ut bilder på köket innan det är klart, men nu gör jag det ändå. NÖJDA? ;) Ni får ha överseende! Lär bli en del bilder nu hehe, börjar med köket:

FÖRE (försök bortse från allt "skräp" överallt, fick tyvärr aldrig någon bild på köket när det var utflyttat...)


EFTER!

Som ni ser fattas fronten på diskmaskinen (ska vara samma som skåpsluckorna, såklart:)), socklar upp till tak + mellan kyl/frys och överskåp, och gardiner.... Sen hänger det lite sladdar här och var pga. att vi inte fått upp eluttag än.. Och så ska bänkbelysning upp. Många bäckar små....


Ännu en "före"-bild på samma del som ni ser ovan




Motsatta väggen


Köksbordet... lampan ska sättas på rätt plats och gardiner ska som sagt upp.


Avslutar köksbilderna med mitt snygga knivställ :D KILL ME!


Över till VARDAGSRUMMET. Inte riktigt nöjd än med detta, det är för mörkt! Fler ljusa kuddar i soffan kanske? Funderar på att byta matta till någon ljusare, men det blir ju så förbannat smutsigt hehe :) Sen ska dom stora klumpiga högtalarna försvinna inom snart framtid med, det kommer väl göra sitt. Ni får bara se ena delen av rummet, andra består bara av nån flyttkartong och mitt elpiano som står lite provisoriskt. Kanske blir det ett matsalsbord där i framtiden :)




Orkidé


Fin inflyttningspresent vi fått :) Höstig!


Dörren från hallen in till vardagsrummet, blev lite fräck vitmålad tycker jag!


Och sist men inte minst (toan är ju minst höhö, men den får ni inte bild på nu ;)) - SOVRUMMET!


Ett till sängbord ska upp på andra sidan sängen...


Mitt fina skrivbord!


Klädskåp


Växter och en snygg vattenkanna :D



Det blev några bilder hörrni! Ni får föreställa er hur allt kommer se ut färdigt. Kommentera gärna!! Det tog ett tag att ladda upp alla bilder så jag har jobbat med mina anatomi-uppgifter under tiden. Går bra, men det är fortfarande en hel del kvar. Blir det någon sömn i natt tro?
Ha en underbar kväll allesammans!
With love, Lindsy ♥

Kommentarer
Postat av: Ewa Kobilinski

Jättefina bilder på hur lägenheten ser ut :) frächt och ändå enkelt ^^

2010-11-15 @ 21:33:43
Postat av: Carzan

Jag ska kommentera mer i morgon, var tvungen att kika snabbt här! Sjukt fint! :D Ska i vilket fall försöka svara på dina frågor! :D Puss!

2010-11-15 @ 22:19:33
Postat av: Astrid

Jättefint! Knivstället är riktigt coolt, skulle inte ha något emot ett sånt.. Men, unna sig är ju inte direkt aktuellt, eller hur var det? ;) Vet precis hur det är med små delar av renoveringen som inte blir klar, vi satte upp täcksidor runt om diskmaskinen för typ en månad sen. Med andra ord ca 1 år efter inflytt ;) Jag kanske borde lägga upp "färdigt"-bilder på vår lägenhet också, nu när du varit duktigt... Hur har du det i skolan nu? Mycket? Jag vill gärna ses! Vi kanske kan fika här hemma efter skolan någon dag? Pusspuss!

2010-11-16 @ 14:24:11
Postat av: Carzan

Du har fått det så himla fint, verkligen! Din nya design på bloggen är toppen, hjälp mig med det!? Vill med stöda rosa bandet, hjälp mig i helgen!



Storarummet! Enligt mig har du fått det bra, jag förstår dig att du vill ljusa upp det lite. En ljus färg på mattan, behöver inte vara vit. En accent eller flera accentfärger kan du köra på iom att du har vita väggar, vita möbler och vita gardinger! jag tänkte på en vad ska man säga för färg..åt de gräddvita hållet på mattan och kuddarna kan du blanda från vita-vad du nu vill ha! Men om du vill få in vintage så skulle jag köra på vintage kuddar - kanske kuddar med text på? Kan vara vita-beige-gråa! Men nu har ni iof tavlan att utgå från med! Hmm jag vet inte ifall detta gav dig några ideer! Matsalsbord kommer att passa perfekt där tror jag! Och jag tror starkt på torkade blommor i en stor vad bakom dörren..någon som kommer upp en bit! :)



Ska återgå till att tycka synd om mig själv här i soffan! Love you!

2010-11-16 @ 19:58:10
Postat av: Hanna

åå vad fint ni har det Linda!!

2010-11-17 @ 20:59:08
Postat av: mig

TACK allihopa! :)

2010-11-17 @ 21:09:40
URL: http://lindsys.blogg.se/
Postat av: Mathea

NI har det ju JÄTTEFINT! Så skönt =)

2010-11-25 @ 09:31:09
URL: http://matheaau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0