Julpynt

Jag är uppvuxen med att pynta det mesta inför julen sent, och då menar jag sent som i 23 december. Har alltid gillat det, och varit lite "emot" julgranar å sånt redan i början av december. Självklart har ju dock alltid adventsljustakarna kommit upp i tid :) Nu när man flyttat finns inte så mycket julpynt att tillgå, men en adventsljusstake (med stearinljus) har jag och en julduk fick jag av mamma för ett litet tag sen. Ska införskaffa mig en elektrisk adventsljusstake och en stor julstjärna till vardagsrumsfönstret, men som sagt får det mesta komma upp närmare julafton! =) Ska allt fixa en julgran också!! 

Det jag ville komma till däremot var att jag nu FUSKAT och satt upp en liten "julkula" som lyser i sovrumsfönstret. Mest för att prova, men den var rätt fin :) Fick den av Adris mamma.



Sov en sväng förut, hiiiiiimla gott. Sen dess har jag bara lagat mat och slappat. Skrivit lapp till mina små gymnaster också iofs, så lite nyttigheter har jag allt presterat - men någon träning blir det som sagt inte idag.. Nu ska jag kika tv och äta choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0