Frågestund

Sitter i soffan, nytoppat hår (av adris mamma, sjukt bra studentrabatt;)), kissenödig (sååå långt till toan i en 2a, naaat) och i behov av motion. Planerade in en tripp till gymmet idag, har den blivit av tro? Nej. Ska jag orka ta mig ut i kylan på en powerwalk i mörkret? Utan nästan nåt batteri på mobilen vilket betyder utan musik... :(

Annars tänker jag bara hänga i soffan, eller lägga in kläder i min nya garderob (hur ska det få plats???) - vilket också är välbehövligt. Ja det sista alternativet alltså... Vad hade ni valt?

På tal om ngt helt annat tänkte jag följa trenden och ha FRÅGESTUND! Haha vad händer... Fråga vad ni vill! svarar innan veckan är slut! Anonym som icke-anonym, välkommen att ställa dina frågor ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beskriv Adri som person

2010-11-08 @ 22:20:19
Postat av: Anonym

Vem är den där Carzan egentligen och vad tycker du om henne?

2010-11-08 @ 22:20:52
Postat av: Amanda Jonasson

Om du skulle få ta med dig en sak till en öde ö, vad skulle det vara och varför!?

2010-11-08 @ 22:23:03
Postat av: Linda

SVAR!



Beskriv Adri som person:

Oj, han är omtänksam, spelberoende ;), snäll och snygg såklart hihi och så har han italiensk stubin (rätt kort) :D Musikalisk! Älskar att shoppa teknik-prylar (som alla andra killar?). Hans favoritsysselsättning är nog att slappa i soffan :) Mer?



Angående Carzan:

Ja asså hon är en sjukt jobbig kompis som jag fått dra runt på sedan högstadiet. SUCK! Hon är shoppingberoende, har bra inredningssmak, vet vad hon vill, bra på att prata och på att lyssna - hon är bäst helt enkelt!! <3



En sak till en öde ö... :

Jadu amanda, jag har aldrig tänkt åka till en öde ö ;) Men då skulle jag tagit med mig VATTEN tror jag haha!

2010-11-14 @ 19:46:15
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0