At school

Sitter på föreläsning om hud och normal sårläkning, blir ett kort inlägg!

Tack alla för komplimangerna om lägenheten! Nu har vi grejat lite till, fått upp en liten TV i sovrummet och en hylla ovanför skrivbordet. Och så började jag greja med mitt tidningsställ igår. Måste måla det 2 ggr till men sen lägger jag ut bild :)

Är sjukt trött idag, längtar redan tills jag får gå å lägga mig ikväll. Asskönt nu att kunna somna till en film/serie! Ska träna MRL ikväll (mage-rumpa-lår), gött. Gymnastiken gick fint igår, småtjejerna är så himla duktiga och jag är rätt bra jag med haha, eller inte. Känns verkligen att man inte tränat på det sättet på länge, handlederna och fotlederna märker av det om man säger så. Men det är kul! Hann med några flickis-salto och lite halv- och helskruvar. Högre nivå än så blir det inte än! :D

Fasen va alla lärare babblar om oväsentliga saker asså... Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0