22 november 2010

Snart julafton! Sjukt vad tiden går fort.

Orkar inte skriva så mkt nu, blev aldrig något inlägg igår för det fanns inte internet på bussen. Swebus brukar ju annars va duktiga på det :p Middagen hos mor och far var iaf mkt god och mkt trevlig!

Idag har jag varit på praktik, uppe i kära Brålanda igen. Kul, men vääääldigt segt på eftermiddagen. Vågar sig folk inte ut i snön även om man är sjuk? Verkar inte så, för några patienter var det inte direkt.... vad ska man göra då liksom. Suck :( Håller tummarna för mer rush imorn! Kanske nåt blodprov? Hoppas! Kunde inte sova igår heller (säkert bara för att jag låg å tänkte på att jag skulle upp tidigt) så jag har gått runt å gäspat hela dagen... Snart ska jag ner å hämta tvätt och sen blir det sängen. Brukar vara dålig på det där att gå å lägga mig tidigt, men jag gör ett nytt försök idag. Kom hem från praktiken efter fyra och efter det har jag bara handlat, städat, tvättat, och varit en sväng på kalas för Adris systerson. 

Hoppas ni haft en bra helg och en bra måndag!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack för kommentarerna på min blogg syrran :). Massa lycka till imorn på praktiken! Blir det dåligt med patienter är jag snart hemma igen och ställer mer än gärna upp som försökskanin ;)

2010-11-22 @ 22:27:06
Postat av: Carzan

Härligt gummsan! Duktig du är :) Puss

2010-11-22 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0