2 days left...

Nu har vi fläkt i köket! :D wehej. Adris föräldrar har varit här idag och fixat å grejat och det blev jättesnyggt. Mat fick man också, inte helt fel!

Har pluggat lite från och till idag, så överlag har det gått sådär tycker jag :( Svårt att få ordning på vad jag kan bättre och vad jag inte kan alls... bara 2 dagar kvar!! Eller ja, knappt det... Imorn BLIR det Ikea - om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte plugga i sträck från 8 till 8 ändå så vi drar iväg på morgonen och ser till att vara hemma vid 2-3. Då har jag hela eftermiddagen på mig (ingen barngympa imorn eftersom det är lov). Wish me good luck...

Nu ska jag återgå till böckerna, om en timma går jag in till stan å tar en kort fika med fina Agnes som åker tillbaka till Gbg idag.. Sen tillbaka hem igen för mer plugg! Funderade först på om jag skulle dra en sväng till gymmet vid 6 (har ju inte varit där på mer än en månad, och jag har träningsvärk efter den lilla gymnastiken jag tränade igår) men känner nu att det inte hinns med. Inte mkt att göra! På måndag ska jag dra igång med promenader och gym igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0