Vill ha!

Fixade powerpointen och nu sitter jag och kollar kläder och skor på Nelly. Men jag blir mest irriterad! Nätshopping får mig bara påmind om att ingenting man hittar kommer sitta snyggt på en själv :( Jag har ju tyvärr inte sån kropp som tjejerna på bilderna.. och jag kommer aldrig få det heller, så jag blir bara arg. Jag hittar t.ex. massa snygga klänningar, men när jag hunnit tänka en sekund längre så vet jag att det inte är någon idé. Varför gav Gud mig denna kropp? Fett kan man göra något åt, men inte formen på benen. Jaja.

Detta är mina nästa "vill ha" iaf:

Sjuuuukt snygga eller hur? Finns även i svart. 449 kr


Skjorta, endast 199 kr.


Nu ska jag strax krypa ner, någorlunda tidigt för en gångs skull. Imorgon får jag dessutom sovmorgon! Ska se till att få målat klart i hallen också.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Liridona

De har jag också kollat på, fast de svarta. VILL HA!!

2010-12-20 @ 11:38:20
URL: http://krasniqiliridona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0