Time to sleep...

...finally! Jag har blivit något av en nattuggla! Så här mycket får klockan inte bli innan jag somnar. Jag blir ju dödstrött på dagen då. Men idag är jag iaf stolt över mig själv :) Suttit och pluggat hela kvällen och gjort färdigt fortplantningsuppgifterna EN DAG FÖR TIDIGT. Det är ju faktiskt första gången det händer höhö! Skönt iaf! Ev behöver jag iofs göra en powerpoint också och då är jag inte klar... men det har jag tid att göra imorgon eller på fredagmorgon! Tur att det är intressant. Nu är nästa TO-DO en miljon uppgifter om matspjälkning, njurar och urinvägar tills på tisdag. Det är frivilligt, men som jag har sagt tidigare är uppföljningarna sjukt bra så jag ska göra så mycket som möjligt (lär få tvinga mig själv att sitta en del i helgen) och ta mig dit. I helgen blir det antagligen IKEA också och på måndag ska jag till Götet med Stina (och säker någon mer=)) för å mysa och handla sista julklapparna. Mycket roligt nu att se fram emot :) Ska se till att fixa en glöggkväll också här hemma nu när så många av tjejorna är hemma!

Godnatt nu vänner! A ligger bredvid och kollar Beck, men som tur är har jag redan sett filmen så förhoppningsvis somnar jag snabbt ändå.

Med kärlek, Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0