Strålande sol, vitt, underbart

Jag blir så glad av detta väder! :D Låt det vara kvar över jul. Idag är det klarblå himmel, strålande sol, typ -7 grader och vindstilla. Och en halvmeter (?) snö! Jag bara går runt och njuter helt enkelt! Och jag längtar nåt sjukt tills skidåkning. Blir inte av över nyår som det var tänkt tyvärr, men vi får se till att komma upp senare. Har ju ända till april på oss. Fått bastu uppe i stugan nu också :)

Jag kom nyss hem från skolan, bara halvdag idag, och woaw va trött jag var i början. Men efter en kafferast och lite socker så gick det bättre. Himla bra med dessa uppföljningar asså, man lär sig massor!

Nu blir det mat, och lite vila. Gööött. Sen innan gympan klockan 5 ska jag till Kvantum å handla julfika till gymnasterna, och kanske kanske blir det träning efter barngympan. Men det är bra om jag även hinner med att plugga, så vi får se hur eftermiddagen läggs upp.

So long, Lindsyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0