Slappdag

Precis vad det varit idag, en slappdag. Eller en slappkväll rättare sagt, för dagen började med musiklärar-vikariat och sen stress för att hinna till seminariet i skolan. Så just dagen egentligen var minsann inte så slapp! I vilket fall gick det helt okej på seminariet, och idag bjöd skolan på julfika dessutom :D Och så blev det jullåtar framförda av högskolekören. Man kanska ska joina? Tänkte börjat när skolan drog igång i höstas (heter det HÖSTAS??), men det blev aldrig av... Nytt försök till vårterminen? 

Sen var jag förbi Musikskolan och lämnade lite papper, köpte biljetter till juldagsfesten på Hemmakväll, och gick hem. Sköönt! Sedan dess (drygt tre timmar sedan) har jag inte gjort många knop. Blev en sallad från Amigo dessutom, kylskåpet är näst intill tomt och jag hade noll lust att laga mat. 50 spänn är ju inte så farligt ändå! Iofs har jag inte direkt gott om pengar nu såhär i juletider, så man kanske borde hålla i det lilla som finns. Har nog bestämt mig att det får bli återanvändning av kläder till både julafton och nyår...

Tänkte först gått å tränat idag, men motivationen var som bortblåst. Tränat 2 gånger hittills denna vecka, vilket betyder att jag har 1-2 gånger kvar. Det fixar jag imorn och på lördag eller söndag =) Har förövrigt världens träningsvärk från truppgympan i tisdags, och säkert lite från coren och spinningen igår också. Men det är rätt gött :) Imorn skulle jag egentligen till skolan för att träffa min studiegrupp, men vi kör på mailkontakt istället och är lediga. Nice! Det betyder dock inte att jag kan smita ifrån att plugga imorn.....

Nu ska jag sätta mig å göra en powerpoint till en redovisning, så har jag iaf gjort något nyttigt denna eftermiddag.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0