Saaakna!

Lyssnar på julmusik, dricker kaffe och läser bloggar. Gick in på Carzans blogg (såklart:)) och fick nästan tårar i ögonen... Hon är i Thailand och för det första är jag avundsjuk, och saknar henne, men till råga på allt så är MARTINA hos henne! Älskade Martina som jag inte träffat på 15 månader. Känns helt sjukt, när det gått så lång tid känns det nästan overkligt att få ligga bredvid varandra i sängen som dom får göra nu. Glad för er skull såklart hihi, men jag vill också! Kom hem!

Jaja, ett djupt andetag så hålls tårarna borta =) Jag varvar internetsurf med att greja i lägenheten, men jag får nog ta en paus med det eftersom jag har massor att plugga tills på tisdag. Och imorgon ska jag till Göteborg med min kära Stina, så då blir det inte mkt tid till plugg heller... Inga ursäkter nu! Dessutom tror jag att pappsen kommer hit sen, och jag lär ju definitivt inte plugga när han är här, så därför är det väl lika bra att börja nu.

Sista dagen idag med fri frakt från Nelly, men jag får hålla fingrarna (och pengarna) i styr. Hittade dock några snygga klänningar från Asos som jag vill ha! Som sagt vet jag inte vad jag ska ha på mig på varken jul eller nyår... Fri frakt från dem också ;)

 
 

Synd att den svarta med "diamanter" kostar 150 pund haha! Noog att man köper den :D Den röda däremot är på rea, den är lite djup i ryggen (ÄLSKAR det) och finns även i svart :)

Slut på drömmarna nu, tillbaka till verkligheten!
So long, Lindsy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0