Nytt nyttigt liv, igen

Jag säger det igen, imorgon börjar mitt nya liv!!!! Bra va? :) Bättre att försöka många gånger än att inte försöka alls liksom, hehe. Ska se till att gå till gymmet minst 3 gånger i veckan, blir nog något pass om jag inte får med mig någon gym-sugen. Och så blir det godis- och sötsakförbud!

Kalaset förut var trevligt, väldigt god julmat och risalamalta (stavas?) och sen tårta och choklad på det. Inte ont om godsakerna direkt! Sitter å kollar Vem kan slå Filip och Fredrik, lite skoj. Sen ska jag kolla över vad som behövs pluggas i veckan, egna studier både imorn och på onsdag nämligen. Imorn blir det även pulkaåkning med damerna :D Förövrigt är det då träning som gäller i veckan, barngympa tisdag och torsdag, och på lördag ska jag på julfest på Liseberg med gymnastikföreningen. Kuuuul :)

So long, Lindsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0