Julshopping

Hej bloggen!

Nyss hemkommen från en mysig stund på Överby med mamma och syster ♥ Mycket folk och många ärenden. Julstämningen börjar minsann infinna sig lite :) Jag slog till på en vit skjorta från HM, 100 spänn! Ett kap. Och så blev jag även en vinterjacka rikare - äntligen! Nu ska jag bannemig inte frysa :D Det blev en röd, bra val?! Tack världens bästa mamma (och pappa, förstås). 

Nu ska jag ladda upp inför träning om en timma. Det blir core och MRL idag. Dock är det bara idag och imorn denna vecka som jag hinner med att träna, eftersom resten av dagarna är uppbokade med julfirande och annat. Synd, men jag får dra igång igen nästa vecka och sen köra stenhårt efter nyår.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag behöver handla och plocka undan lite i lägenheten, men förutom det blir det eventuellt bara en hemmakväll för mig själv med lite anatomi och fysiologi. Inte fy skam, höhö.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0