IKEA

Det blev en tripp till Ikea idag minsann :) var bara där i knappt 2 timmar men det var rätt gött, när man mer eller mindre vet vad man ska ha. Och det var till min förvåning nästan inget folk!! I vilket fall inhandlade vi en ny matta till vardagsrummet (beige, så det inte blir så mörkt i soff-hörnet:)), lampor till hall och vardagsrum, skostället som inte funnits tidigare, en tavla, och lite smågrejer (som man alltid lyckas få med sig). Tyvärr lyckades vi bara sätta upp en av tre lampor av olika anledningar. Men mattan är utbytt och tavlan är uppsatt i hallen iaf :) Plus ett nyckelskåp som har väntat länge på att få bli uppsatt...

Som ni kanske förstår målade jag alltså färdigt i hallen tidigare idag (eftersom vi nu satt upp grejer:P). Duktigt av mig! Det blev mycket bättre än innan dessutom. Städningen hann jag inte med däremot, så jag får försöka ta det imorgon. Men imorn är det även träning, PLUGG, och fika som står på schemat.

Nu är det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0