Håll tyst

Föreläsningen efter lunch började nyss, och jag sitter och får lite panik på vissa människor.. Varför sitta och fråga frågor heela tiden om man själv redan vet svaret? För att skryta. Blääää!!! Låt oss hålla oss till ämnet, så kan väl du som gör så fråga alla dina frågor EFTER föreläsningen. Antar väl att det dock är svårt att undvika sådana människor i en klass på 100 pers. Men ändå! Ursäkta min bitterhet :)


Min kära vän Carzan åkte igår till Thailand för att vara där en månad med sin familj. Jag är inte alls avundsjuk... sjuukt härligt. Känns nästan overkligt att man kan få vara i dom miljöerna igen, jag längtar tillbaka! Koh Rok till exempel - världens finaste ö! Fick en julklapp av henne btw, "Elsas mode" av Sofi Fahrman. Synd att man inte har så mkt tid att läsa skönlitteratur, men jag får spara den till sommaren :) TACK gumman!





Kommentarer
Postat av: Liridona

Jag förstår precis vad du menar. Och kan nästan gissa vem det är också. :D

2010-12-15 @ 14:04:07
URL: http://krasniqiliridona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0