Friday, oh, friday

Idag är det fredag! Underbart. Det är även Nobeldagen och min kära systers namnsdag. Congrats! Här kommer ni till hennes blogg :)

Idag är det matspjälkningssystemet som gäller i skolan, heldag med föreläsning. Hyfsat intressant! =) Sen i eftermiddag blir det träning i form av antingen truppgympa, spinning på gymmet, eller styrketräning och kondition i gymmet. Får se vad det blir, beror lite på när jag kommer hem bland annat... Igår åkte jag bara hem efter gympaavslutningen (som för övrigt gick fint), så därför får jag se till att träna idag istället. Kanske blir ett pass även på söndag? 

Jag har INGENTING att ha på mig i morgon inför julfesten.. hjälp!?! Vet iaf vilka skor jag ska ha, fast det får bli två par eftersom jag inte orkar gå runt i höga skor på Liseberg. Byter till mina nya snygga från Nelly när det är dags för själva julbordet :) 

Ikväll efter träning blir det lugnt med Idolfinal och mys i Kathys nya lägenhet. Får försöka se till att inte komma i säng alltför sent eftersom jag sovit alldeles för lite några nätter i rad nu. Det känns! En annan sak som känns är att det snart är jullov! Skööönt. Trots att jag kommer behöva plugga en hel del inför tenta bland annat.

Ha en skön helg allihopa! Kommentera gärna - det har ni vart dåliga på det sista ;)
Med kärlek, Linda



Kommentarer
Postat av: Linn

jullov, har vi jullov?;)

2010-12-10 @ 13:13:16
URL: http://s0eet.blogg.se/
Postat av: Även kallad Mo

Tackar för gratulationerna och länken till min blogg. Ja, vi är nog syskon, blir svårare och svårare att förneka.. ;)



Njut av vädret och julfesten, vi hörs snart igen min söta sis!

Puss

2010-12-10 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0