29 december 2010

Nu har jag lyxat till det och slappat 1½ timma sen jag vaknade... (ellerja, jag har vikt den sista tvätten också hehe). Därför är det dags att sätta igång med läsandet! Känns som att jag har lagt upp en någorlunda plan nu iaf, det kanske hjälper! Nyser gör jag en gång i minuten - låt mig vara frisk! - så jag sitter med te, echinacea (förkylningsgrej) och hade gärna haft lite godis bredvid. Men men! 

Det blev aldrig att jag åkte hem till Onsjö igår, så det ska jag göra idag istället. Andra planer för dagen är att träna, och klockan tre kommer en gubbe hit som ska värdera våran lägenhet :) Lugn, vi ska inte sälja :D Kan vara kul att veta hur det ligger till nu när vi renoverat såpass mycket, och sen kan det leda till att topplånet sänks =) Hoppas!

Got to go!
Med kärlek, Linda

Kommentarer
Postat av: Linn

Berätta om din plan. VEt inte hur ja ska lägga upp de:p

2010-12-29 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0