23 dagar kvar...

...till tenta i Anatomi och Fysiologi. Nu är jag anmäld! Det tog emot lite när jag tryckte på knappen, eftersom jag fortfarande känner att jag ligger på 0 i kunskap. Suck...

Hur som helst är jag nu i skolan på uppföljning/handledning, och som vanligt är jag väldigt glad att jag tog mig hit trots att det är frivilligt. Vi är bara 6 personer här, göött. Så man kan fråga vad man vill. Trots det - att det känns bra att jag är här - så blir jag medveten om hur sjukt lite jag kan än. Som sagt, jag har inte ens kommit till kunskapsnivå 1 än. Upp till 10 ska jag innan tentan! Kanske lika bra att få bort jullovs-tanken ur hjärnan och stänga in mig i lägenheten med böckerna 15 timmar om dygnet. Då finns det lite tid för mat och sömn. Jag frågar mig hur jag ska få motivation att plugga när alla kompisar och hela familjen är hemma? Samtidigt hjälper det inte att folk hela tiden runt omkring säger "Jaha anatomitentan, den klarar du nog inte. Bara 25% blir godkända på den. Ställ in dig på att göra omtenta". Tack för peppningen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Detta fixar vi. Eller måste fixa!

2010-12-22 @ 10:39:18
URL: http://s0eet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0