20 december 2010

Julafton närmar sig.... visst är det mysigt?! :D


Jag är klar med alla julklappar! :) Nu ska det bara skrivas lite rim (tvingad i år hehe). Dagen har spenderats i Göteborg med världens bästa Stina - haft en sjukt mysig och rolig dag!! Lite kallt, men det är ju lite svårt att undvika det i 10 minus... Jag behöver verkligen en ny VARM jacka! Vi har i alla fall gått runt å kikat i affärer, lunchat, shoppat julklappar, fikat, och kikat mer i affärer. :) Det känns som det var hundra år sedan sist som jag åkte ner så med en kompis till Göteborg, så det var jättekul att göra det nu igen. Senaste gången måste i alla fall varit på gymnasiet. Stina gjorde dagens vurpa (längesen jag skrattade så mycket) genom att fastna med båda skorna i varandra, med benen i kors, och sedan ramla pladask på alla fyra inne på Chilli. Observera att benen fortfarande satt ihop i kors då hon låg på golvet. Jag dog :D Såhär snygg var hon på tåget ner =)


Love you Stiny

Igår fuskade jag och satte upp julgranen!!! Sååå fint och mysigt. Fast det där med julgransbelysning var inte riktigt min grej - jag blev ju påmind om att det varit pappas jobb i alla år fram tills nu om man säger så. Men men, allt kan ju inte vara perfekt! Vad tycker ni? :) Egentligen tycker jag inte att granen ska upp förrän kvällen den 23e, men då hinner jag ju knappt njuta av den eftersom denna jul förstås inte firas i lägenheten.





Ni kan även få se hur "soffhörnet" blev med ljus matta istället för mörk :) Vi kör på accentfärgen röd som ni kanske ser! Ännu bättre nu till jul höhö.


Och den här tavlan hänger nu i hallen!



Nu ska jag ta mig en clementin och lite te tror jag. Och så sätta mig med böckerna en sväng innan det är läggdags. Inatt sover jag dessvärre själv i lägenheten, A jobbar natt. Tomt! Imorgon är det fullbokat, upp tidigt för att plugga (kanske är det lättare då än på kvällarna), skola till 3, sen hänga en sväng med Kickan, Sofia, Joline och Nova (de två sistnämnda är Sofia och Markus underbara små tjejor) och efter det hem till mammi och pappi för pepparkaksbak med systeryster! Mer mys!

Med kärlek, Linda

Kommentarer
Postat av: Alice

Dock att min lillasyster ser grå ut i både hy och hår. Råtrendigt.

2010-12-20 @ 22:51:24
URL: http://www.kvinnamedklass.se
Postat av: Malin

Fint syster, gillar granen. Dock lite liten, men den växer till sig ;). Seees ikväll! Puss

2010-12-21 @ 08:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0