17 december 2010

Ska gå ner med en tvätt lakan till tvättstugan snart, måste bara säga att tvättiderna här kan ju vara något av det bästa???!!! Gick ner strax innan 11 för å kolla hur läget var (vi har tvättmaskin här hemma, men jag kör gärna lakan och handdukar nere i tvättstugan ändå eftersom dom kan få hänga å torka så bra där:)) och det var ledigt, både förmiddagstiden och sen 12-16. Helt sjukt ju. Man kan ALLTID få tid samma dag eller dagen efter. Så jag klagar inte :D

Det behövs verkligen städas här hemma också, och då menar jag att verkligen allt hade behövts göras. Plocka undan (har kommit en bit påväg med den delen), städa toaletten/badrummet, damma överallt, dammsuga och våttorka. Kul! Sen har jag ju målningen också. Därför lägger jag nog upp det genom att först som sagt gå ner med tvätten och sen börja måla. Städningen får vänta, jag har ju en helg på mig som tur är :p

Sjukt sugen på att klicka hem skorna jag visade er igår... Frågan är om man kan gå i dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0