14 december 2010

Kanske dags för mig att uppdatera lite... :)

Sitter i soffan med ont i rumpan, lyckades sträcka mig i slutet av trupp-träningen idag. Tränade inte massvis, men det blev lite styrka, lite trampett (var hyfsat nära att komma runt i en dubbelskruv, men det kommer väl) och lite tumbling. Kul var det iaf - men typiskt att man ska sträcka sig. Iofs inte så konstigt med tanke på att man använder muskler som vilat i flera år ;D

Helgen var mycket bra, jag var som sagt på julfest med gympan i lördags och den höll hus på Liseberg med 5-kamp, julmarknad och sen sjuuuuuuukt gott julbord. Mums!!! Vi hade riktigt trevligt, synd att vi inte stanna längre eller gick ut nånstans och slog klackarna i taket. Det får det bli nästa gång. Var nära att stanna med Casandra i Gbg för utgång där men så blev det inte heller.. Jag åkte hem och sov en härlig skönhetssömn, och gick upp i söndags för att måla taket i hallen och bara ta det lugnt. Göött!

Ja nu börjar även hallen i lägenheten att ta sig! Jag och A målade väggar och garderober idag och det blev fiint. Fast garderoberna behövs målas en gång till tyvärr. Nu ska vi bara införskaffa en till garderob och skostället som inte fanns på Ikea sist, så är det nästan klart :)

Jag har legat på latsidan ett tag med skolan, inte haft så mycket att plugga (som varit till de närmsta dagarna) så jag har prioriterat annat, som målningen och träning t.ex. Det blir ju lätt så! Eller är det bara jag? Än så länge denna vecka har jag dock inte varit på gymmet, men jag ska dit imorn iaf och jag ska försöka träna på torsdag också. Men plugget som sagt ska tas tag i nu igen, när jag faktiskt märkte att det var en heel del tills på tisdag... Men först ska jag skriva om puberteten :D Det blir lång föreläsning imorn, seminarium på torsdag (som i princip är klart, ska bara läsa igenom och finslipa) och träff med studiegruppen på fredag inför fortplantningsseminarium den 5 jan.. skönt att få det färdigt innan jul! Sen är det bara uppföljningen på tisdag kvar innan det är JULLOV. Ska bli underbart med julafton och utgång med damerna på juldagen (Kathy ska ha inflyttningsfest:)) och sen lite nyårsfirande! Får se till bara att börja plugga inför tentan över "lovet"...

Nu ska jag in i duschen (för andra gången idag, jag blir ju en torrboll hela jag!) och sen krypa ner och ladda inför heldag imorn - som sagt skola, träning och plugg.

With love, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0