1 december 2010

Redan december! Lite svårt att förstå hur fort tiden går.. säger fortfarande till folk som frågar att jag "precis börjat plugga till sjuksköterska". Precis? Tänker jag efter är det ju faktiskt 3 månader sen...

Hur som helst, idag är jag trött efter en heldag i skolan med redovisning (med ny grupp och nya människor) på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen. Borde ha tränat idag, men jag glömmer helt bort att det ens är något man bör göra... inte okej :( sitter i soffan och är ganska godissugen istället. Jaja! Idag flyttar min kära vän Kathrine till en egen lägenhet :) Ska nog bort strax å kika å hjälpa till lite.

Den här veckan är det heldagar i skolan varje dag, och igår hann jag även med att jobba en sväng på Scorett :) Riktigt kul! Tyvärr fick jag några jobbiga kunder på samma gång, samtidigt som det var väldigt mycket att göra, och då blir jag lite stressad när jag inte jobbat på länge. Men idag ringde chefen och frågade om jag vill jobba 2 lördagar i månaden nästa år! Sjukt bra :)

Har ni börjat köpa julklappar än? Jag har inte köpt en enda och jag vet inte vad jag ska köpa heller. Svårt det där! Men kul när man väl hittat. Får kanske bli en julklappsrunda på söndag. 

Nu lyssnar jag på julmusik och längtar till julafton ♥
PUSSÅKRAM


Kommentarer
Postat av: Carzan

http://www.julklapparmotfattigdom.se/ bra tips på julklappar..tror det får bli det till Pontus. Skolböcker 150 tror ja det blir! :) Vad tycker du!?

2010-12-01 @ 22:11:57
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0