1 år

Hej bloggen! Blev inget bloggande igår, jag jobbade fram till tre, fikade med underbara Hanna direkt efter jobbet och sen åkte jag hem och hade myskväll med A. Skulle egentligen gått ut och ätit, igår firade vi 1 år nämligen ;D Men Adri kände sig inte riktigt bra så det blev god middag hemma istället ♥

Sov masssa timmar inatt, så nu är jag verkligen utvilad. Hoppas det inte blir bakvänt bara så man blir trött av för mycket sömn. Sitter å kollar My super sweet 16 haha, "väldigt" bra. Fasen va bortskämda dom är!! Ska strax göra mig i ordning för kalas, lillkusinen (som inte är så liten längre) fyller år. Ska bli mysigt! Blir nog julmat :D

Hoppas ni haft en härlig helg!
With love, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0